مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 03:252021-06-13سياسي

آغاز فرایند تکمیلی ثبت نام  شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان البرز


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرزاز آغاز فرایند تکمیلی ثبت نام شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر این استان  ازتاریخ 19 خرداد تا  19تیرماه 1400 خبر داد.

- ایسنا/البرز مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرزاز آغاز فرایند تکمیلی ثبت نام شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر این استان  ازتاریخ 19 خرداد تا  19تیرماه 1400 خبر داد.

حسین فلاح نژاد با اشاره به انجام مرحله بروزرسانی اطلاعات تعاونی ها در سامانه جامع بخش تعاونی کشور به نشانی http://taavoni.

mcls.

gov.

ir در تاریخ اعلام شده قبلی در خصوص انجام فرایند تکمیلی ثبت نام شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان از سوی تعاونگران گفت : در مرحله بروزآوری، تمامی اطلاعات مرتبط با تعاونی ها و بارگذاری مدارک و مستندات مرتبط بر اساس موارد اعلامی در سامانه از سوی تعاونگران انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در مرحله بعد تعاونی هایی که در زمینه به هنگام سازی اطلاعات اقدامات لازم را در زمان تعیین شده انجام داده و واجد شرایط شرکت در جشنواره هستند، باید از تاریخ 19 خرداد ماه جاری لغایت 19 تیرماه 1400 نسبت به تکمیل پرسشنامه اختصاصی جشنواره شانزدهم تعاونی های برتر و بارگذاری مدارک و مستندات اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فرایند تکمیلی ثبت نام  شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان البرز

آغاز فرایند تکمیلی ثبت نام  شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان البرز